Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Moa Linnéa - 13 augusti 2012 20:53

Övernattning på altanen, bästa filmen och godis som gäller nu då! :)
Mysigt har vi!

Av Moa Linnéa - 13 augusti 2012 20:01

Bjuder på en till bild eftersom Kristin va tvungen och va med på bild också!
Haha :)

Av Moa Linnéa - 13 augusti 2012 20:01

Bjuder på en till bild eftersom Kristin va tvungen och va med på bild också!
Haha :)

Av Moa Linnéa - 13 augusti 2012 19:56

Överraskningen var slut. :(
Vill ni veta vad jag tänkte köpa då?
- Klart ni vill!
Jag tänkte köpa en ben&jerry cookie dough (kokky dåå) och ta med till mig & tjejerna som vi kunde gotta oss med ikväll men nejnej cookie dough var ju såklart slut! Buhu, tummen ner! Sen fanns det bara brownie och halfbaked och både jag och Kristin gillar inte chokladglass.. Så vi får väl åka ner till Statoil och köpa något gååååttt. För en måndag utan godis går väl inte?! Hahahah!

peace


(jag & Alicia på bilden)

Av Moa Linnéa - 13 augusti 2012 18:48

Hej!
Just nu har jag min älskade angrybirds tröja på mig och snart ska jag dra till Kristin. Det är nån städgrej här hemma så jag måste vänta på att pappa blir klar med det där så han kan skjutsa mig. Ja, idag har jag varit med Alicia & Kristin. Och ja, jag ska tillbaka till munkerud nu och sova hos Kristin, Alicia kommer också. Vi tänkte först sova i tält, tältet var för litet. Vi tänkte sen sova UNDER studsmattan, vi fick inte. Så vi får sova på altanen men det blir kul "dä og" (dialekt). ;)
Jag ska in på Konsum och köpa något också, men vad jag ska köpa är en ÖVERRASKNING! Hehehe, det får ni se sen!


peace

Av Moa Linnéa - 13 augusti 2012 11:47

Hejsan!


Jag har skapat en blogg,thihi.

Vi får se hur det går med headern osv, just nu som ni kan se har jag bara en bild där uppe.

Ska fixa med headern någon annan dag! :)

Skulle vara jättekul om ni kikade in på min blogg då & då.


peace


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


swaggiiie

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards