Alla inlägg under augusti 2012

Av Moa Linnéa - 22 augusti 2012 19:58

Hej svejs :) 


Fick tyvärr inga frågor till min frågestund.. boring :/ 

Men om ni fortfarande vill att jag ska ha en frågestund, kommentera då en fråga ni vill ställa till mig. 


Som jag sa i förra inlägget(tror jag), så har jag börjat 6:an, jag började 6B och det känns jättebra. 

Hitills har skolan varit bra, lektionerna har varit helt okej osv! :)

Imorgon blir det friluftsdag med klassen och 6A, ska bli kul! 


Om någon timme ska nog jag sova så.. gonatt! :)

Ha en fortsatt bra kväll. 

Av Moa Linnéa - 18 augusti 2012 20:07

Hejhej alla mina läsare :)

Just nu sitter jag och kikar på Sommarkrysset. Åh, varje gång jag tittar på Sommarkrysset blir jag så sur bara för att jag vill också till grönan, haha!

Av Moa Linnéa - 15 augusti 2012 21:17

Hej.
Inatt skulle jag sova hos Ebba men det blev inte så.
Vi åkte och köpte varsin ben&jerry, påvägen dit kände jag att jag fick lite ont i magen. Sen åkte jag hem, tog en Alvedon och la mig ner. Ringde till Ebba och sa att jag mådde illa och jag kunde inte komma.
Nu ligger jag i onepiecen på soffan hos farmor och mår fortfarande lite illa.
Buuuuuhu :(

Av Moa Linnéa - 15 augusti 2012 21:17

Hej.
Inatt skulle jag sova hos Ebba men det blev inte så.
Vi åkte och köpte varsin ben&jerry, påvägen dit kände jag att jag fick lite ont i magen. Sen åkte jag hem, tog en Alvedon och la mig ner. Ringde till Ebba och sa att jag mådde illa och jag kunde inte komma.
Nu ligger jag i onepiecen på soffan hos farmor och mår fortfarande lite illa.
Buuuuuhu :(

Av Moa Linnéa - 15 augusti 2012 14:59

Av Moa Linnéa - 15 augusti 2012 14:35

mm.

Av Moa Linnéa - 15 augusti 2012 10:39

Tjubre alla :3 

Här sitter jag med Ebba, två trötta fisar som inte orkar göra annat än att sitta inne. yä. 

Ja, idag har jag i alla fall inte gjort mycket. Bara vaknat, ätit frukost och gjort i ordning mig. 

Sen åkte jag till Ebba, vi bor ju typ 200 m ifrån varann så jag cykla. ^^


KOM IHÅG ATT STÄLLA FRÅGOR TILL MIG, SKA HA FRÅGESTUND. 

Av Moa Linnéa - 14 augusti 2012 15:39

Japp!

Jag kanske inte har så många följare men jag skulle bli glad om ni frågade mig någonting.

VAD SOM HELST, får ni fråga!
Jag vill ha så många frågor som helst som jag kan svara på. :)

Jag kommer svara på frågorna i en vlogg.

Presentation


swaggiiie

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards